Palm太っ腹!

私のTreo Proは無事見つかり日本へ向けて旅立ちましたが、Palmからメールが来ていました。

Dear Valued Customer,

Congratulations on your purchase of the Treo Pro(TM) smartphone by Palm!

As you may have noticed by now, we upgraded your order to FREE overnight shipping. This is our way of thanking you for pre-ordering your Treo Pro. In the next few days, you will receive a credit for the original shipping charges incurred. You will not need to do anything else. This one's on us!

We hope you enjoy your new Treo Pro!

-- The Palm Team

元々プレオーダー特典としてGroundでの出荷は無料だったのですが、これをOvernightの出荷にしましたという連絡です。


私はOvernightで$18.68を支払っているので、その料金の払い戻しがあるようです。


太っ腹ですね(大丈夫かな?)>Palm